Dagisbarn och Mr Snorre

Dags att summera de 2 veckor som gått

Veckan när jag äntligen skulle tilbaka till tjejerna på food court firade vi vår reunion med bowling. Efter lite vilsegående och letande hittade vi bowlinghallen och bjöd varandra på underhållning. Kan inte påstå att någon av oss var speciellt lysande men kul var det i vart fall! Lite fula ord, raserianfall, ramlingar och en och annan strike samt massa skitsnack om jobb och livet i största allmänhet. Vi fick skitsygga bowlingskor också. Hade det inte vart för den otroliga fotsvetten man fick hade vi smugglat med oss dem hem. 

Tillbaka i food court och ute bland studenterna igen är det precis som att jobba på dagis. Men jag tycker att det är ganska underhållande. Folk kläcker ut sig de mest konstiga saker och har de mest märkliga önskemål när de beställer maten och vi samlar på konstiga anmärkningar som vi sen skrattar åt när vi lugnat ned oss lite. T.ex. är det en tant som beskyller oss för hennes framtida canser eftersom vi putsar glasrutorna med fönsterputs innan och efter maten ska läggas på plats. Ja, det är ju logiskt......
Antal hittade datorer denna veckan : 2
Antal sammanbrott av skratt : 5 st i onsdags bara 
Antal oförskämda studenter: otaliga
Veckans namn: Snorre S. Storsand
Snorre! Mr Snorre! Gud, vi höll på att när vi hittade hans kvarglömda bankkort. När han sen kom och hämtade det sprang jag och johanna in i köket och exploderade i skratt och låg på golvet och skrattade/grät i 10 min. Jag har fortfarande inte kommit över det. Vem döper sitt barn till Snorre? Och ja - det var hans förnamn .

   

(jag vann för övrigt bowlingen!)

    ( detta var vår balkong,hela oslo är täckt av snö nu)

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej. Mitt namn är Monika och jobbar på ett företag i Sverige som heter Crowd. Jag försöker hitta telefonnummer till BI:s olika restauranger och Kafeer men hittar inte de på hemsidan. Jag lyckades dock hitta att du arbetar i en utav dem.



Det är nämligen så att vi har ett kanon erbjudande vi vill erbjuda er men för det måste jag kunna nå restaurangerna. Du skulle inte vara snäll och skicka mig det?



Med vänlig hälsning

Monika från Crowd



[email protected]

2009-02-12 @ 09:58:55
URL: http://www.crowd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0