Norge är ju helt enkelt underbart ändå

Hallå!
Äntligen helg, vi får se vad den innebär. Alla hjärtans dag är bara kommersiellt jippo har vi jenter kommit fram till. Amerikanska försök att tjäna mer pengar så vi ska ignorera det helt. Detta har inte alls något att göra med att vi är bittra...inte alls...Vi ska spendera lite pengar i storstaden imorgon men endast för att stötta norges ekonomi.
Och jag måste bara nämna: Norge är ett underbart land!!! Helt enkelt fantastiskt. jag förde över pengar till mitt svenska konto, och eftersom den norska kronan nu är uppe i 1,25 så blev det plötsligt massa kr mer, bara för att jag för över dem.
Helt fantastiskt land. Thailands kuster närmar sig....

Kommentarer
Postat av: Loonin

Inifrån det kommersiella jippot kan jag rapportera att kvinnor i detta land resonerar precis likadant! & vi är inte heller bittre... inte alls.. hehe :)

2009-02-24 @ 12:43:35
URL: http://monki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0